Zwrot towaru
Zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań?
Masz możliwość zwrotu każdego zakupionego u nas produktu przez 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki. Pamiętaj jednak, że każda zwracana przez Ciebie rzecz nie może nosić śladów użytkowania, zerwanych metek oraz innych wad powstałych w czasie, gdy produkt znajdował się u Ciebie. Zwracany produkt musimy być zapakowany w oryginalne opakowanie.
Pamiętaj, przesyłka zwrotna musi być opłacona. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Zwracając produkt należy wykonać kilka bardzo prostych czynności:
3. Odeślij do nas paczkę
Mahila Sp. z o. o.
Rynek 60
50-116 Wrocław
tel. 728144250
W ciągu 14 dni od otrzymania od Ciebie paczki przeprowadzimy weryfikację otrzymanego produktu i odeślemy pieniądze. W celu usprawnienia procesu, zwrot środków zostanie dokonany według źródła płatności.
Jeśli masz pytanie w sprawie zwrotu zapraszamy do kontaktu przez:
- E-maila kontakt@mahila.pl
- Profil na Facebook-u
- Profil na Instagramie
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
WYMIANA TOWARU
Nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że rozmiar, którego potrzebujesz jest dostępny.
Procedura wymiany w Mahila polega na zwrocie zakupionego produktu, a następnie złożeniu nowego zamówienia.